اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

مانچینی: هیچ وقت نگران گواردیولا نبودم

بعد از جدایی گواردیولا از بارسا، از او به عنوان یکی از گزینه های هدایت منچسترسیتی در فصل آینده نام برده می شد


روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد هرگز نگران نبود که پپ گواردیولا جایش را در این باشگاه بگیرد.


بعد از جدایی گواردیولا از بارسا، از او به عنوان یکی از گزینه های هدایت منچسترسیتی در فصل آینده نام برده می شد و حضور دو مدیر سابق بارسا در سیتی نیز این شایعات را تقویت کرد اما در نهایت این مربی اسپانیایی با قراردادی سه ساله به بایرن مونیخ پیوست.


مانچینی در آستانه دیدار تیمش مقابل فولام، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من هیچ مشکلی با او ندارم. اگر در سه سال اول چیزی نمی بردیم، می توانستم این شایعات را درک کنم اما ما در سه سال، سه جام بردیم. و احتمالا در آینده هم این روند ادامه خواهد داشت.


این مشکل سایر مربیان است که در سه-چهار سال اخیر هیچ جامی نبرده اند. ما شروع به ساختن این تیم کردیم و تلاش زیادی انجام دادیم. من افرادی که در این باشگاه کار می کنند، را می شناسم. آنها افرادی جدی هستند.


وقتی شما تصمیم می گیرید که مربیگری کنید، باید بدانید که هر لحظه ممکن است کارتان را از دست بدهید و اگر کارتان را خوب انجام ندهید، می توانید بعد از 3-2 سال به آن اعتراف کنید اما فکر می کنم ما تا حالا خوب کار کردیم."


ونسان کمپانی، کاپیتان سیتی در دیدار هفته قبل مقابل آرسنال به دلیل تکل روی ویلشر از بازی اخراج شد اما اتحادیه فوتبال انگلیس کارت قرمز او را باطل کرد و او می تواند در دیدار امروز حضور داشته باشد اما مانچینی به او تذکر داد که مراقب تکل هایش باشد.


" فکر می کنم او باید دقت بیشتری داشته باشد زیرا این اتفاق قبلا هم رخ داده بود. اگر باز هم در چنین شرایطی قرار بگیریم، ممکن است دچار دردسر شویم. من با ونسان صحبت کردم و به او گفتم که بیشتر مراقب تکل هایش باشد."


او همچنین در مورد برباتوف، مهاجم فولام، گفت:" او بازیکنی باتجربه و باکیفیت بالاست. او یکی از بهترین بازیکنان 10 سال اخیر دنیاست و نمی دانم چرا منچستریونایتد را ترک کرد. او در فولام خیلی خوب کار می کند."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد