اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

استقلالی ها از نام پرسپولیس هراس دارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیسی ها یکی از ضعیف ترین بازی ها را از زمان حضور گل محمدی مقابل داماش گیلان انجام دادند اما از لحاظ نتیجه گیری خوب عمل کردند و سه امتیاز بازی را گرفتند.



اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:سرخپوشان بعد از زدن گل رو به بازی تدافعی آوردند و فوتبال رو به جلو ارائه ندادند به نظر می رسید بازیکنان پرسپولیس یک مقدار خسته بودند که نتوانستند بازی همیشگی شان را ارائه دهند.

حلالی در ادامه اظهار داشت: به هر حال این بازی چنگی به دل نزد و راضی کننده نبود پرسپولیسی ها در تیم دفاعی موفق بودند اما در انتقال توپ به خط حمله ضعیف عمل کردند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد تیم فوتبال داماش گیلان گفت: داماشی ها بعد از دریافت گل تلاش زیادی کردند تا نتیجه را به تساوی بکشانند اما موفق به گلزنی نشدند به هر حال تیم داماش بهتر از پرسپولیس بازی کرد و حق این تیم شکست نبود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس علاوه بر این که شرایط جسمانی خوبی نداشتند به خاطر بازی دربی محتاطانه بازی کردند امیدوارم تا روز بازی دربی به شرایط آرمانی دست یابند.

وی در مورد بحث استعفای رویانیان گفت: رویانیان پولی به پرسپولیس تزریق کرده که تا الان هیچ یک از مدیران قبلی پرسپولیس این کار را نتوانستند انجام دهند وی برای اجرای تمام برنامه هایش باید در پرسپولیس بماند اقدامات رویانیان بیشتر برای تیم فوتبال بزرگسالان بوده و برای تیم های پایه کاری تا الان انجام نداده است.

متاسفانه مشاوران رویانیان به خاطر منافعشان مسیر اشتباهی را به وی نشان دادند که این یکی از دلایل عدم موفقیت پرسپولیس در لیگ برتر بوده است.

وی درباره در آستانه بودن بازی دربی سرخابی ها گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و به جایگاه تیم ها در جدول مربوط نیست هر تیمی که از لحاظ روحی، روانی و فرم بدنی شرایط بهتری داشته باشد برنده دربی خواهد بود امیدوارم پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشد و بتواند با بردن استقلال جایگاه بهتری در جدول رده بندی بدست آورد.

وی درباره خاطره انگیز ترین بازی دربی سرخابی ها گفت: یک بازی که ما در دقایق پایانی توانستیم بازی باخته را با گل کریمی به تساوی بکشانیم شیرین دربی برایم بود تلخ ترین بازی دربی هم موقعی بود که من اخراج شدم.

وی درباره گفته های فتح اله زاده درباره دربی 76 گفت: فتح اله زاده بعد از 10 سال بیان می کند که مسئولان اجازه گلزنی به پرسپولیس 9 نفره را ندادند که به نظرم حرف غیر منطقی می زند استقلالی ها از تیم ما می ترسیدند و حتی اگر ما 6 نفره هم می شدیم آنها نمی توانستند گل بزنند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 1 بر صفر توانست مقابل داماش گیلان به برتری دست یافت و با 29 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد