اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

سید مهدی سید صالحی: مغرور نشویم در کورس قهرمانی می‌مانیم

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید اگر غرور بازیکنان را نگیرد، این تیم می‌تواند همچنان در کورس قهرمانی بماند.


سید صالحی، بازیکن تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی خوبی را انجام دادیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کنیم. کیفیت زمین این بازی بسیار پایین بود و باعث افت بازی‌مان شد. در مجموع لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.


وی درباره گل بسیار زیبای خود در این بازی بیان کرد: من کاری نکردم و زحمات کل بازیکنان بود و من نقش کوچکی در به ثمر رساندن آن گل ایفا کردم و عنایت پروردگار شامل حال من بود و قطعا خداوند خواست که آن توپ گل شود.


سید صالحی در باره روند رو به رشد تراکتورسازان گفت: تراکتورسازی تیمی پر مهره، قوی و ریشه‌داری است. همه بازیکنان زحمت می‌کشند و همه مردم خوب آذربایجان نیز دعا می‌کنند تا به حق حضرت زهرا (س) غرور ما را نگیرد و روند رو به رشدمان ادامه پیدا کند. روند رو به رشدمان به خاطر عنایت پروردگانمان بوده است.


بازیکن تراکتورسازی در مورد این که آیا به آقای گلی در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فکر می‌کند یا خیر؟ خاطر نشان کرد: اول تمام فکر و ذکرم این است که برای تراکتورسازی مثمرثمر باشم و بعد از آن اگر لیاقت داشته باشم، نیم نگاهی هم به آقای گلی دارم.


وی درباره شرایط میزبانی استادیوم یادگار امام (ره) برای مسابقات آسیایی، تصریح کرد: به نظر من باید شرایط میزبانی خیلی بهتر از این شود. کیفیت زمین یادگار امام (ره) مناسب نیست و باید بهتر شود چرا که زمین خوب تاثیر زیادی در ارائه بازی‌هایمان دارد،. بازیکنان تراکتورسازی، بازیکنانی هستند که در زمین خوب کار می‌کنند و ان‌شاءالله مسئولان نیز به فکر بهتر شدن زمین چمن و دیگر مشکلات باشند. تیم‌هایی که با آنها بازی خواهیم داشت قدرتمند هستند ولی ان‌شاءالله ما نیز با تمام قدرت با استقبال پرشور هواداران به استقبال بازی‌ها خواهیم رفت تا نماینده خوبی باشیم و بدرخشیم.


سید صالحی ادامه داد: هر کاری که مسئولان انجام دهند برای مردم و تراکتورسازی انجام داده‌اند و مطمئن باشند که کارهای خوبی که انجام می‌دهند منفعتش برای تیم تراکتورسازی و مردم خوب آذربایجان است.


بازیکن تراکتورسازی درباره بازی پیش‌روی این تیم با ذوب آهن اصفهان بیان کرد: ذوب آهن تیم خوبی است. مخصوصا با سرمربیگری آقای کاظمی که یکی از بهترین مربیان ایران است و بازیکنان با تجربه و جوان دارد. هر بازی به نظر من برای ما حکم فینال دارد، مخصوصا در نیم فصل دوم، حساسیت بازی برای ما بیشتر است.


مهاجم تراکتورسازی ادامه داد: ان‌شاءالله با کمک خداوند این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و با آمدن هوادارانمان که یار دوازدهم ما هستند سه امتیاز بازی را کسب کنیم.


وی در مورد صدرنشینی موقت در جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: ما فقط فکرمان بازی‌های خودمان است و مهم انتهای فصل است که چه رتبه‌ای خواهیم گرفت. ان‌شاءالله بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا از کورس قهرمانی لیگ برتر نیز عقب نمانیم.


سید صالحی در پایان خاطر نشان کرد: ممنونم از تمامی کسانی که برای تراکتورسازی زحمت می‌کشند. ان‌شاءالله با کمک خداوند از مسابقات سربلند خارج شویم و نماینده شایسته‌ای برای مردم خوب آذربایجان باشیم. مردم تبریز در هر جایی که ما را می‌بینند لطفشان شامل حال ماست و محبت می‌کنند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد