اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

گزارش تصویری : پرسپولیس - داماش

پرسپولیس تماشایی نبود اما به هدفش رسید ... برای آنها مهم کسب همان سه امتیاز بود ؛ سه امتیازی که زحمت زیادی بابت اش کشیده شد



پرسپولیس که شرایط خوبی درجدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ندارد با بردی باارزش مقابل داماش سخت کوش  29 امتیازی شد تا به شرایط خود سروسامان دهد .داماش  برابر پرسپولیس نمایش خوبی داشت و مسحتق باخت نبود. پرسپولیس با این برد به استقبال دربی تهران می رود؛ مسابقه ای که جمعه 6 بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 


عکس های منتخب این بازی را از دوربین پیام پارسایی تماشا کنید:



پرسپولیس برخلاف چند دیدار گذشته خود، نتوانست از دقایق ابتدایی دروازه میهمان خود را تحت فشار قرار دهد و هافبک های داماش با دوندگی در میانه میدان اجازه بازیسازی به سرخپوشان را ندادند.



وینکو بگوویچ و یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس بازی سختی را پشت سر گذاشتند. در بازی مقابل استقلال ، قرمزها به کوچ هایی بی اشتباه نیازمند هستند. 



از اواسط نیمه نخست بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به دروازه میهمان خود روی به توپ های بلند آوردند که در دقیقه 40 پاس بلند ˈمحسن بنگرˈ و فرار ˈغلامرضا رضاییˈ‌سبب شد تا ˈمیلاد فراهانیˈ مرتکب خطا شده و پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شود.این ضربه پنالتی را ˈحسین ماهینیˈ برخلاف حرکت دروازه بان داماش تبدیل به گل نخست پرسپولیس کرد.



حسین ماهینی پنالتی زن جدید پرسپولیس است. او امروز بعد از بازکردن دروازه داماش به این شکل به شادی پرداخت.



مهرداد پولادی بارها از سوی مهاجمان داماش به مبارزه طلبیده شد. او برای دربی باید شش دانگ تر و موقعیت سنج تر باشد.



عادل کلاه کج در اواسط بازی به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت. او در مصاحبه بعد از بازی گفت تیمش می تواند در دربی 4 گل به استقلال بزند!



پرسپولیس که با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی نتایج بهتری نسبت به زمان ژوزه گرفته، در مصاف با داماش عملکرد بدی نداشت. گرچه آن‌ها مثل مسابقات جام حذفی ظاهر نشدند و حملات کمتری روی دروازه حریف داشتند، اما باز هم نسبت به نیم فصل اول بهتر بودند



داماشی ها اگر از فرصت ها بهتر استفاده می کردند حداقل یک گل حق شان یود ... این افسوس کاملا به جاست!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد