اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

هاینکس: پپ به بایرن آمد چون پس از بارسا بهترین تیم جهان است

یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ پس از انتخاب گواردیولا به سمت سرمربی گری بایرن در فصل آتی دلیل انتخاب او را کیفیت بالای بایرن دانست


پس از انتخاب گواردیولا به عنوان مربی فصل آینده ی بایرن، گمانه زنی های مبنی بر خداحافظی یوپ هاینکس از دنیای فوتبال مطرح شد اما این مربی 67 ساله اظهار نظری در این مورد نکرد.


هاینکس در گفتگویی با شبکه تلویزیونی اسپورت وان اظهار داشت:" اگر شما از روحیات من شناخت داشته باشید می دانید که من فردی بسیار بلند پرواز هستم" او در ادامه در مورد اینکه آیا به دوران مربی گری خود پس از این فصل پایان خواهد داد گفت:" ما هنوز یک نیم فصل دست نخورده را با بازی های حساس در لیگ قهرمانان پیش رو داریم و من نمی خواهم در مورد چیزی که هنوز قطعی نیست صحبتی کنم."


در ادامه هاینکس از حضور گورادیولا در بایرن گفت:" باشگاهی مانند بایرن برنامه های مشخصی برای آینده دارد و من فکر می کنم ایجاد تغییر نسل در بایرن می تواند نتایج مثبتی داشته باشد" هاینکس در پاسخ به این پرسش که دلیل انتخب گواردیولا چه بود گفت:" بایرن مونیخ، پس از بارسلونا بهترین تیم جهان است و این به خوبی می تواند دلیل این تصمیم را توضیح دهد."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد