اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

یاوری:حافظیه نمی رویم استقلال هم بیاید دستغیب!

به هیچ عنوان مقابل استقلال در ورزشگاه حافظیه بازی نمی کنیم و مسئولین باید شرایطی را ایجاد کنند که بازی با این تیم تهرانی نیز در ورزشگاه شهید دستغیب انجام شود


در حالی که محمود یاوری در مصاحبه با سایت گل  از ندادن زمین حافظیه به تیمش فجر گله کرده بود امروز در مقابل انتقادات صمد مرفاوی تاکید کرد تحت هیچ شرایطی حاضر به انجام بازی در ورزشگاه حافظیه نیستیم! این در شرایطی است که همه لیگ و البته بازیکنان فجر از بازی در این زمین سفت و بی کیفیت راضی نیستند . 

به گزارش گل به نقل از مهر مهر، محمود یاوری عصر جمعه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و صبای قم افزود: بارها اعلام کردیم که اگر قرار است تیم فجر در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب بازی کند باید تمامی بازی های ما در همین ورزشگاه باشد نه اینکه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس را به ورزشگاه حافظیه منتقل کند. به هیچ عنوان مقابل استقلال در ورزشگاه حافظیه بازی نمی کنیم و مسئولین باید شرایطی را ایجاد کنند که بازی با این تیم تهرانی نیز در ورزشگاه شهید دستغیب انجام شود.

 سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 65 درصد از زمان بازی توپ و زمین در اختیار تیم ما قرار داشت، تاکید کرد: تیم صبای قم شانس بسیار زیادی آورد که توانست با یک امتیاز از زمین ما خارج شود که امیدواریم همین تک امتیاز باعث روحیه آنها در مسابقات آسیایی شود.

 یاوری ادامه داد: مهمترین مشکل ما نبود یک تمام‌کننده در تیم است که امیدواریم این مشکل هم به زودی برطرف شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد