اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

کاظمی : از مایلی کهن عذر می خواهم

مگر در هر دیدار چند موقعیت تک به تک برای تیم ها بوجود می آید که این موقعیت ها نیز با اشتباهات کمک داوران از بین می رود؟


فرهاد کاظمی حرفهایش در کنفرانس خبری را با انتقاد از قضاوت های بودار کمک داوران آغار کرد و از مطبوعات خواست حواس شان به این قسمت فوتبال باشد .


او گفت : همیشه درباره عملکرد داوران صحبت می شود اما اشتباهات کمک داوران در برخی مواقع از اشتباهات داوران مهم تر است. در دیدار امروز کمک داوران در چند مرحله مرتکب اشتباه شدند و آفسایدهای بی موردی را برای بازیکنان ما گرفتند. 


به گزارش گل به نقل از ایرنا سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: مگر در هر دیدار چند موقعیت تک به تک برای تیم ها بوجود می آید که این موقعیت ها نیز با اشتباهات کمک داوران از بین می رود. 


وی از تیم گهر دورود به عنوان یک تیم همدل و متحد نامبرد و افزود: گهر دورود تیم بی ادعا اما دونده و پرتلاش است و ما مقابل این تیم بازی سختی را پشت سرگذاشتیم . 


کاظمی درباره اعتراض ˈپیام صادقیانˈ بازیکن تیمش پس از تعویض ، گفت: هیچیک از بازیکنان حق اعتراض به تصمیمات کادرفنی را ندارند اما من اعتراضی از ˈپیام صادقیانˈ پس از تعویض ندیدم و چنانچه چنین چیزی وجود داشته باشد بطور قطع با او برخورد می کنم .


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره عملکردˈ علی محسن زاده ˈ دروازه بان جوان این تیم که در پی محرومیت دروازه بان ارمنستانی تیمش فرصت حضور در دروازه ذوب آهن را یافت، گفت: این بازیکن با عملکرد خوب خود در این دیدار، پاسخ اعتماد ما را داد. 


وی تاکید کرد: استفاده از این بازیکن در دیدارهای آینده بستگی به شرایط مسابقه ها دارد اما من برای استفاده از بازیکنان به نام ها بی توجه هستم و چنانچه او آماده باشد در دیدارهای آینده نیز فرصت بازی پیدا خواهد کرد. 


کاظمی از ˈ محسن مسلمان ˈ ، ˈ پیام صادقیان ˈ و ˈ احسان پهلوان ˈ به عنوان دیگر بازیکنان آینده دار این تیم نامبرد و اظهارکرد: این بازیکنان می توانند از هم اکنون در تیم ملی بازی کنند اما حضور آنها در این تیم به نظر کادرفنی تیم ملی بستگی دارد. 


وی در واکنش به اظهارات ˈ محمد مایلی کهن ˈ سرمربی تیم گهر دورود مبنی بر اینکه کاظمی پس از این دیدار نسبت به او بی احترامی کرده است ، تصریح کرد: پس از پایان دیدار از شدت ناراحتی بخاطر عملکرد برخی از بازیکنان خود متوجه حضور ˈمایلی کهنˈ نشدم و از وی عذرخواهی می کنم.


مایلی کهن در کنفرانس خبری به این موضوع اشاره کرد که پس از این دیدار به سمت فرهاد کاظمی رفتم و قصد داشتم این پیروزی را به وی تبریک بگویم اما با بی اعتنایی سرمربی ذوب آهن مواجه شدم. 


فرهاد کاظمی در ادامه این کنفرانس خبری از اظهار نظر پیرامون شهرآورد فوتبال تهران بین تیم های استقلال و پرسپولیس خودداری کرد و افزود: اگر روزی مربیان این دو تیم پیرامون شهرآورد اصفهان صحبت کردند من نیز پیرامون بازی آنها اظهار نظر می کنم زیرا معتقدم شهرآورد فوتبال اصفهان بسیار قویتر از تهران است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد