اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

چرا گواردیولا بایرن را انتخاب کرد

علیرضا مرزبان در یادداشتی درباره این نوشته که چرا پپ گواردیولا ترجیح داد به باواریا برود.



منچستر سیتی با پول شیخ های عرب نتوانستند او را راضی کنند و مقامات چلسی با آبراموویچ هم نتوانستند با هر امکاناتی که داشتند قلب او را راضی کنند به تیم چلسی برود و سوال بزرگ همین است.

شخصیت گواردیولا نقش تعیین کننذه داشت.


گواردیولا خواهان آرامش شخصی و ارامش تیمیست. درمونیخ کنار او شخصیت های بزرگ فوتبال جهان از جمله فرانتس بکن باوئر، ماتیاس سامر، کارل هاینس رومنیگه و الی هوینس


حضور دارند و این مدیران بزرگ درس و زبان فوتبال را میفهمند و لی در تیم های مانند چلسی و سیتی گواردیولا باید با پولدارهای روس و عرب که فوتبال را سالن نمایش و خود خواهی خود میدانند کار میکرد.


گواردیولا میتواند فلسفه خود را در کمال آرامش در مونیخ اجرا کند.در آکادمی مونیخ بازیکنان 17 و18 ساله با کیفیتی هستند که مونیخ میخواهد انها را فرم بدهد و گواردیولا نشان داده است که دید بی نظیری به بازیکنان جوان و خلاق دارد.


جالب که در جلسه روز چهارشنبه حتی هاینکس نیز حضور داشت و بعد از انصراف هاینکس، گواردیولا با مونیخ به توافق رسید.


گواردیولا اعلام کرده بود که تا زمانیکه هاینکس رسما اعلام نکند که نمیخواهد مربی مونیخ بماند حاضر نیستم که وارد مذاکره شود. گواردیولا احترام به شخصیت انسانی را لازمه کار مربیگری میداند و درک همدیگر را فلسفه زندگی خود میداند. او هفته آینده در آلمان یک کنفرانس مطبواتی داشته و مجددا به نیویورک بر میگردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد