اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

بکن‌باوئر: باید به بایرن تبریک بگویم

اسطوره فوتبال آلمان می‌گوید پپ می‌تواند همکاری بی‌نقصی با ماتیاس زامر داشته باشد.


فرانس بکن‌باوئر بر این باور است که بایرن مونیخ نشان داده می‌تواند با بهترین باشگاه‌های دنیا رقابت کند.


غول‌های باواریایی چهرشنبه اعلام کردند که گواردیولا پس از جدایی یوپ هاینکس در تابستان هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت. به این ترتیب ماه‌ها شایعه درباره آینده کاری پپ به پایان رسید.


بایرن توانست در این راه منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی را کنار بزند و گواردیولا را به باواریا ببرد. بکن‌باوئر گفت: «باید گفت کلاه‌ها را باید به احترام از سر برداریم.


باید به بایرن تبریک بگویم. مطمئنم که گواردیولا زیر رگبار پیشنهادها بوده. بایرن یکی از بهترین و موفق‌ترین باشگاه‌های سال‌های اخیر بوده و هنگامی که با چنین مربی‌ای قرارداد می‌بندد تنها می‌توان به آنها تبریک گفت.


این نشان می‌دهد بایرن چه موقعیتی در مقایسه با بزرگ‌ترین باشگاه‌ها دارد – یعنی رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد – و می‌تواند با آنها رقابت کند.


از یک سو کمی حیرت‌زده شده‌ام و از سوی دیگر نه! هنگامی که به صحبت‌های یوپ هاینکس در چند هفته اخیر نگاه می‌کنید می‌بینید که او کمی آشفته بوده و عجله داشته. اما در بایرن جایی برای عجله نیست. نشانه‌ها حاکی از آن بود که او در تابستان می‌رود. اگر هاینکس بتواند فصل را با یکی دو قهرمانی به پایان ببرد وداعی عالی خواهد داشت.»


او همچنین گفت که پپ ثبات بیشتری به باشگاه می‌دهد: «دشوار بتوان اوضاع بایرن را بهبود بخشید. بایرن در نیم‌فصل اول بسیار خوب بود. اما باید کمی ثبات به این باشگاه بیاید. این چیزی است که در سال‌های اخیر کم داشته‌ایم. ماتیاس زامر و گواردیولا... فکر نمی‌کنم زوجی بهتر از این دو بتوان برای همکاری یافت!»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد