اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

کاکا: در رئال خوشحال نیستم، در میلان لحظات زیبایی داشتم

این هافبک سابق روسونری دریافته که جایی د ربرنامه‌های ژوزه مورینیو ندارد.


کاکا گفته بی‌صبرانه می‌خواهد دوران بازی‌اش در رئال مادرید را به پایان ببرد و به میلان بازگردد.


این ملی‌پوش برزیلی در سال 2009 از میلان به رئال رفت اما تحت هدایت ژوزه مورینیو از ترکیب اصلی دور شده.


او پس از آن که با روبینیو، مهاجم میلان دیدار کرده در مصاحبه با Sky Sport 24 گفته که از حضور در رئال لذت نمی‌برد: «اوضاع من در رئال مادرید خوشحال‌کننده نیست. نه برای من و نه برای دیگران.»


از او پرسیدند آیا حاضر است دستمزدش کاهش یابد تا به میلان برود و او گفت: «من گفته‌ام که از هر راه حلی استقبال می‌کنم. من در میلان لحظات بسیار زیبایی داشتم و هنوز در آن‌جا دوستانی دارم. من گفته‌ام می‌خواهم با رئال به توافقی برسم که به سود من و به سود دیگران باشد.»


اما آدریانو گالیانی گفته که این انتقال به دلیل دستمزد بالای کاکا امکان‌پذیر نیست. او درباره فعالیت در بازار گفته: «خرید کاکا محال است. دستمزد او مشکل ماست. دیوید بکام هم هست که البته 99.9 درصد احتمال دارد که او به این‌جا نیاید. روبینیو اما کاملا می‌ماند. آباته را هم نمی‌فروشیم و داویده سانتون را هم نمی‌خریم.»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد