اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

مشاور گورادیولا: در تصمیم گواردیولا مسائل مالی تاثیرگذار نبود

اوربیتگ مدیر برنامه های پپ گواردیولا مسائل مالی را در تصمیم گیری موکل خود تاثیرگذار نداست و بایرن را بزرگترین پروژه ی ورزشی آن ها عنوان کرد.


سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و گمانه زنی های بسیار پپ گورادیولا به بایرن رسید پس از انتشار خبر رسمی این انتقال مدیر برنامه های گواردیولا حرف های جالبی برای گفتن دارد او از توافق با بایرن پیش از تعطیلات کریسمس خبر داد.


خوزه ماریا اوربیتگ مدیر برنامه های گواردیولا نکات جالبی را پس از نهایی شدن قرارداد با بایرن فاش می کند؛ مدت ها پیش از این تاریخ با باشگاه بایرن به توافق رسیده بودیم، مشاور اسپانیایی پپ، انتخاب بایرن را بهترین گزینش ورزشی موکل خود عنوان می کند.


او در مورد انتخاب بایرن می گوید:" پپ بایرن را انتخاب کرد چون بزرگترین پروژه ی ورزشی او بود مطمئنن باشگاه بایرن بیشترین مبلغ پیشنهادی را ارائه نکرده بود و انتخاب ما بر اساس معیارهای ورزشی انجام شد."


پس از هفته ها گمانه زنی و انتشار شایعات مختلف سرانجام در روز چهارشنبه باشگاه بایرن در ماراتن جذب مربی جوان اسپانیایی گوی سبقت را از همتاهای گردن کلفت خود ربود اوربیتگ در این مورد می گوید:" این تصمیم پیش از کریسمس گرفته شده بود من حتی می توانم تاریخ دقیق آن یعنی 20 ام دسامبر را به شما بگویم که پس از این تاریخ ما در طول ژانویه مشغول انجام مذاکرات نهایی بودیم."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد