اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

سولدادو:از آسیب رساندن به تیم های بزرگ می ترسند

نوئل یورنته، رئیس باشگاه والنسیا، درپایان این بازی گفت:« مثل همیشه در اینجا این اتفاقات رخ داد؛ داوران، داور هستند. من مثل تمام هواداران تیم خشمگین هستم.»


دیدار 3شنبه شب دو تیم رئال مادرید و والنسیا در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی کوپادل ری که با برد 0-2 رئال به پایان رسید، حاشیه ها و جنجالهای فراوانی را به همراه داشت و داور این بازی بیش از هر فرد دیگری زیر ذره بین قرار گرفته


طبق اعلام آندوخار اولیور، کارشناس داوری روزنامه مارکا، مونیس فرناندس در دو صحنه به اشتباه آفساید روبرتو سولدادو، بازیکن والنسیا را اعلام کرد. درهر دوی این صحنه ها، سولدادو در جایگاه صحیحی بود ولی داور اهل منطقه آستوریا به اشتباه آفساید او را اعلام کرد. در آفساید دوم، توپ سولدادو در داخل دروازه کاسیاس قرار گرفته بود ولی به دلیل اعلام افساید این گل پذیرفته نشد.


به علاوه ریکاردو کاروالیو هم در داخل محوطه جریمه رئال مادرید مرتکب خطای هند شد. داور مسابقه این خطارا گرفت ولی هند کاروالیو را غیرعمدی اعلام کرد وبه همین خاطر ضربه پنالتی به نفع والنسیا اعلام نشد


رئیس والنسیا: نمی توان با برخی فاکتورها جنگید


مانوئل یورنته، رئیس باشگاه والنسیا، درپایان این بازی گفت:« مثل همیشه در اینجا این اتفاقات رخ داد؛ داوران، داور هستند. من مثل تمام هواداران تیم خشمگین هستم. البته از عملکرد بازیکنان تیمم احساس غرور می کنم. ما بازی خوبی را انجام دادیم. تیم ما درحال رشد است ولی نمی توان با برخی فاکتورها جنگید.»


انتقاد تند مهاجم والنسیا


بعد از واکنش نه چندان شجاعانه فرناندو خینر، مشاور باشگاه والنسیا، روبرتو سولدادو، یکی از مهاجمان والنسیا تصمیم گرفت تا با شجاعت و قاطعیت تمام به انتقاد از داور مسابقه سه شنبه شب بپردازد.. او در صحبت هایی گفت:« من از شیوه بازی تیممان و شیوه پیشروی مان در بازی سه شنبه شب راضی هستم. ما موقعیت های زیادی خلق کردیم ولی ضربات آخرمان خوب نبود. بعد از آن، مسائلی هم هست که نمی توانیم آنها را کنترل کنیم؛ مثل فشاری که در طول تمام هفته به رئال مادرید وارد شده بود. افرادی در ورزشگاه بودند که نمی دانستند چطور باید با این فشار کنار بیایند و در نهایت هم ترس آسیب رساندن به تیم های بزرگ، به ما آسیب رساند. آنها در حد و اندازه های این بازی و این شرایط نبودند.»


سولدادو در ادامه به این نکته اشاره کرد که داوران بازی ممکن است مرتکب اشتباهاتی بشوند:« بازیهایی هست که در آنها داوران به نفع تو و تیمت سوت می زنند و در برخی روزهای دیگر به تو آسیب می رسانند ولی این بار دیگر ما شاهد اتفاقات فوق العاده ای بودیم؛ آفسایدها، پنالتی خوناس، گلی که هند بود..در پایان اینها مسائلی هستند که مانع از رسیدن ما به هدفمان شدند. این به نظر یک «دژاوو» می رسد که ما آن را تجربه کردیم. باید در زودترین زمان ممکن این موضوع را فراموش کرد. داوران از اشتباه کردن و آسیب رساندن به تیم های بزرگ می ترسند و نباید این طور باشد. تو به او نزدیک می شوی تا با او حرف بزنی ولی طوری برخورد می کنند که انگار طاعون داری.»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد