اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

بکن باوئر: زیدان بیشتر به درد مربیگری ملی می خورد

مدافع سابق تیم ملی آلمان یکی از افرادی است که اعتقاد دارد که زیدان سرمربی خیلی خوبی خواهد شد



فرانتس بکن باور، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان براین باور است که زین الدین زیدان می تواند مبدل به یک سرمربی ملی خوبی شود.


او معتقد است که شخصیت زیدان برای این کار مناسب است. بکن باوئر یکی از تاثیرگذارترین افراد در دنیای فوتبال است و براین باور است که زیدان می تواند سرمربی خوبی شود و براین باور است که بازیکنان و شاگردان زیدان، به خاطر تجربه بالای او در دنیای فوتبال به او احترام زیادی خواهند گذاشت.


بکن باوئر در صحبت هایی به فرانس فوتبال گفت:« با شناختی که از زیدان دارم معتقدم که او در مربیگری در عرصه ملی موفق تر از یک مربی باشگاهی خواهد بود. در عرصه ملی فشارها کمتر است  و او می تواند بهتر شخصیتش را نشان دهد؛ چون کسی است که زیاد صحبت نمی کند. با در ذهن داشتن تاریخچه او به عنوان یک بازیکن فوق العاده و شرایط او باید بدانیم که همه بازیکنان به حرف او گوش خواهند داد و او می تواندیک سرمربی موفق باشد.»


گوی لومبر، سرمربی سابق پاری سن ژرمن هم براین باور است که سران پاری سن ژرمن ممکن است در آینده زیدان را برای هدایت تیمشان وسوسه کنند. او براین باور است که این می تواند یکی از مشهورترین دوره های فوتبالی زی زو لقب بگیرد.


او دراین باره گفت:« شاید زمانی که زیدان در عرصه مربیگری بین المللی به شهرت بیشتری برسد، سران پاری سن ژرمن او را وسوسه کنند. ولی من بیشتر او را در حال ثبت تاریخ با دو تیم سابقش یعنی رئال مادرید و تیم ملی فرانسه می بینم.»


لیزارازو، هم تییم سابق زیدان هم براین باور است که زیدان می بایست اولین پیشنهاد وارده کاری را بپذیرد و در انتظار یک تجربه بزرگ مربیگری نباشد. او ادامه داد:« زی زو نباید هیچ دری را به روی خودش ببندد؛ چون حتی برای او هم پیشنهادات کاری زیادی نیست. او به عنوان مثال نباید بگوید که من فقط می خواهم سرمربی تیم ملی و یا فلان تیم باشگاهی باشم. به عنوان مثال می گویم که اگر او بخواهد بگوید که رئال مادرید تنها هدف من است،درهای زیادی را به روی خودش بسته است. نمی توان برای خودت تنها یک هدف تعریف کنی.»


خورخه بالدانو، سرمربی سابق رئال مادرید هم در این باره صحبت کرده و گفته:« بزرگترین مشکل زیدان در این مسیر این خواهد بد که او یک نابغه فوتبالی بوده. بازیکنان بزرگی مثل زیدان نیازی به فکر کردن ندارند و همه چیز به صورت طبیعی برای آنها اتفاق می افتد. بقیه افراد باید مدت زیادی برای انجام هر کاری فکر کنند. چالش پیش روی او این است تا ببینیم که او چه چیزهایی می داند؛ یک بحث نحوه کارکردن اوست و بحث دیگر انتقال اطلاعات به دیگران است.»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد