اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

روبن: نگران از دست دادن جایگاهم در ترکیب بایرن نیستم

این ملی پوش هلندی در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل آلمان، دچار آسیب دیدگی شد و در دو ماه اخیر از میادین دور بود


آرین روبن، ستاره هلندی بایرن، مطمئن است که وقتی کاملا شرایط بازی کردن را پیدا کند، به ترکیب اصلی تیمش بازخواهد گشت و اعلام کرد که بی صبرانه در انتظار آغاز نیم فصل دوم بوندس لیگاست.


این ملی پوش هلندی در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل آلمان، دچار آسیب دیدگی شد و در دو ماه اخیر از میادین دور بود اما اکنون آماده است تا با پایان تعطیلات زمستانی بار دیگر برای باواریایی ها به میدان برود.


او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" همه چیز به نحو جالب توجهی خوب پیش رفت. من بار دیگر به مسابقات برمی گردم.  


من شرایط را درک می کنم و به آن احترام می گذارم زیرا در غیاب من و در نیم فصل اول، بقیه عملکرد خیلی خوبی داشتند.


نگران نیستم که باید روی نیمکت بنشینم. هرچند احساس می کنم رفته رفته به بهترین شرایط برمی گردم."


بایرنی ها در اولین دیدارشان بعد از تعطیلات زمستانی، این هفته مقابل گروتر فورت قرار خواهند گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد