اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

بختیاری زاده:فقط 20 دقیقه تمرین داشتم / اصلا از خودم راضی نیستم

مدافع باتجربه صبا می گوید برایش افت دارد تیم حریف در یک بازی این قدر موقعیت گل داشته باشد



سهراب بختیاری زاده مدافع صبا  در یک روز نفسگیر به لطف درخشش دروازه بان تیم زمین را بدون گل خورده ترک کرد. او اما از این نتیجه راضی نیست. 

به گزارش گل بختیاری زاده می گوید: در همه هفته گذشته درگیر آنفوآنزا بودم البته موضوع را رسانه ای نکردیم تا ببینیم چه می شود. من  بعد بازی ملوان سرمای سختی خوردم و حتی در بیمارستان آتیه بستری شدم . در کل هفته هم فقط 20 دقیقه تمرین کرده بودم .



او ادامه می دهد: برای بازی کردن دو دل بودم اما به خاطر شرایط تیمی و به دستور اقا صمد به زمین رفتم و خب یک امتیاز هم گرفتیم اما من از خودم راضی نیستم چون پرسپولیس موقعیت گل زیادی داشت و این برای من افت دارد!

بختیاری زاده می گوید: ما نباید در یک بازی فوتبال به حریف مان موقعیت و فضا بدهیم و دیروز این اتفاق افتاد که البته تجربه خوبی بود و خوشبختانه  در بازی های آسیایی این نقص را جبران می کنیم.

اودرباره کیفیت پرسپولیس هم می گوید:من از موفقیت آقا یحیی خوشحال می شوم چون رفیق و هم دوره من بوده ولی به نظرم این پرسپولیس هم حالا حالاها کار دارد و باید بیشتر روی شکل تهاجمی تیم کارشود ، به خصوص اضافه شدن بک های چپ و راست  که در این بازی اصلا اتفاق نیفتاد . البته حسن پرسپولیس این است که از همه شکل بازیکن در ترکیب دارد و این کار مربی را اسان تر می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد