اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

پتر چک: لمپارد وفاداری اش را به چلسی نشان داده است

باشگاه چلسی قصد ندارد قرارداد او را تمدید کند و آینده این ملی پوش انگلیسی در هاله ای از ابهام قرار دارد اما چک ابراز امیدواری کرد که لمپارد به حضورش در استمفوردبریج ادامه بدهد


پتر چک، دروازه بان چلسی، با ستایش از لمپارد، اظهار امیدواری کرد که این هافبک باتجربه در استمفوردبریج بماند.


لمپارد با گلی که این هفته وارد دروازه استوک کرد، تعداد گل هایش با پیراهن آبی ها را به 194 گل رساند و بالاتر از کری دیکسون، به دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه لندنی تبدیل شد. او تنها 8 گل دیگر برای پشت سر گذاشتن بابی تامبلینگ و تبدیل شدن به بهترین گلزن این باشگاه فاصله دارد.


این در حالی است که باشگاه چلسی قصد ندارد قرارداد او را تمدید کند و آینده این ملی پوش انگلیسی در هاله ای از ابهام قرار دارد اما چک ابراز امیدواری کرد که لمپارد به حضورش در استمفوردبریج ادامه بدهد.


او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هنوز 6 ماه دیگر تا پایان فصل باقی مانده است. باید در پایان فصل ببینیم که او خواهد ماند یا خیر.


من نمی دانم چه خواهد شد، من مدیر باشگاه نیستم اما اگر او به همین روند ادامه بدهد، همه خواهان تمدید قرارداد او خواهد بود."


در این فصل بازیکنانی مانند رامیرس، ماتا، آزارد و اسکار به لمپارد ترجیح داده شده اند اما چک معتقد است تجربه لمپارد می تواند به کمک چلسی بیاید.


" تیم تغییر کرده، سن او تغییر کرده اما او هنوز برای تیم مهم است. می بینید که او در هر دیدار از ابتدا به میدان نمی رود  یا حتی ممکن است در هر دیدار بازی نکند اما وقتی بازی می کند، با کیفیت و تجربه اش، نمایش خوبی ارائه می دهد. این چیزی است که دیدن آن خیلی خوب است.  


من مدت هاست که او را می شناسم. او بازیکن فوق العاده ای برای باشگاه است. اگر او بتواند به کارش در اینجا ادامه بدهد، برای او فوق العاده خواهد بود. او در روزهای خوب و بد در این باشگاه مانده و نشان داده که چه بازیکن وفاداری است."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد