اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

عنایتی:سال آخر بازیگری آبی می پوشم

هرسال نیم فصل و اول فصل می‌گویم برمی‌گردم استقلال اما این اتفاق نمی‌افتد پس اجازه دهید به موقع در این ارتباط تصمیم بگیرم


سخت است مقابل هواداران استقلال بازی کردن. این جمله‌ای است که رضا عنایتی درباره بازی که پیش رو دارد به زبان می‌آورد. در حالی که قرار بود در نیم فصل دوم عنایتی پیراهن استقلال را به تن کند اما این اتفاق نیفتاد و دوباره این بازیکن در آمدن به استقلال ناکام ماند تا مجبور باشد فردا با پیراهن مس مقابل استقلال بازی کند. عنایتی که بارها علاقه قلبی‌اش به تیم استقلال و هوادارانش را بدون هیچ لاپوشانی بازگو کرده است از شرایط این بازی و سختی حضور مقابل هواداران آبی می‌گوید. 



به کمی عقب‌تر برگردیم شاید تو نخستین بازیکنی بودی که برای حضور در نیم فصل دوم با استقلالی‌ها مذاکره کردی، پس چه شد که این انتقال منتفی شد؟! 


دلیلش این بود که با باشگاه مس قرارداد داشتم، باشگاه استقلال تلاش خودش را کرد اما نتوانستیم مثل سال گذشته در این کار موفق شویم. 

پس مجبور شدی در مس کرمان بمانی! 

یکسری مشکلات شخصی داشتم. بهتر بود که به تهران می‌آمدم و در تیم استقلال بازی می‌کردم اما مخالفت مسوولان باشگاه مس مانع از آمدنم به استقلال شد. 

قاسمپور از مس کرمان جدا شد و این جدایی خیلی سر و صدا داشت، نظرت درباره رفتن این مربی چیست؟ 

یکسری مشکلات بین قاسمپور و مدیریت وجود داشت اصلاً من نمی‌دانم مشکلات چگونه بود. ایشان زحمت زیادی برای مس کشید، سختی‌های زیادی را هم متحمل شد ولی متأسفانه در آخر از تیم مس جدا شد. امیدوارم هرجا که هستند موفق باشند. 

مدیرعامل باشگاه مس گفته بود که بازیکنان از جدایی قاسمپور خوشحال شده‌اند! 

به نظرم این اتفاق ربطی به بازیکنان نداشت و بازیکنان مس هیچ نقشی در این جدایی نداشتند اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی است اما بحث خوشحالی بازیکنان از جدایی قاسمپور را رد می‌کنم. هیچ کس از جدایی قاسمپور خوشحال نشد. 

و دوباره لوکا به مس رسید، این تحول را چطور می‌بینی؟ 

لوکا مربی خوبی است و چند سالی در ایران کار کرده و برای همه ایرانیان شناخته شده است. امیدوارم در ادامه راه نتایج خوبی با این مربی بگیریم. 

گفته می‌شود لوکا مربی عصبی و بداخلاقی است، تو این موضوع را تأیید می‌کنی؟ 

در این مدت که با لوکا کار کردم  چنین چیزی را ندیدم، فکر می‌کنم شرایطش نسبت به گذشته عوض شده و اخلاق و رفتار این مربی تغییر کرده است. 

پس با آمدن بوناچیچ به مس امیدوار هستید که این تیم نتیجه بگیرد. 

صد درصد. انسان با امید زنده است. 

به نظر می‌رسد حساس‌ترین بازی عنایتی فردا خواهد بود. 

چطور؟! 

باید مقابل تیمی بازی کنی که آن را دوست داری و همیشه می‌گویی با پیراهن استقلال قصد داری از فوتبال خداحافظی کنی. 

درست است، مقابل هواداران استقلال بازی کردن سخت است. من خاطرات خوبی با استقلال دارم و برایم سخت است که مقابل هواداران استقلال بازی کنم ولی چه کنم که فوتبال حرفه‌ای همین است. 

یک سوال تکراری اما مبهم ؛ اگر گل زدی خوشحالی می‌کنی؟ 

شاید بعضی‌ها این حرف من را به پای خودنمایی و نمایش دادن بگذارند اما اگر گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم. من نمی‌توانم مقابل هواداران استقلال خوشحالی کنم. 

نیم فصل که برای آمدن به استقلال ناکام بودی اما برای فصل بعد چه نقشه‌ای داری، به استقلال برمی‌گردی؟ 

هرسال نیم فصل و اول فصل می‌گویم برمی‌گردم استقلال اما این اتفاق نمی‌افتد پس اجازه دهید به موقع در این ارتباط تصمیم بگیرم ولی این را بدانید سال‌های پایانی فوتبالم را در استقلال بازی می‌کنم. 

استقلال در نیم فصل خریدهای خوبی داشت و تاکنون در جام حذفی و لیگ برتر موفق بوده است، شرایط این تیم را برای ادامه راه چطور ارزیابی می‌کنی؟ 

استقلال مهره‌های خوبی دارد و قلعه‌نویی می‌داند که چطور از این بازیکنان بازی بگیرد استقلال یکی از بخت‌های مسجل قهرمانی است، به عنوان هوادار استقلال آرزو می‌کنم این تیم قهرمان شود. 

دربی در راه است، به خاطر علاقه قلبی که به استقلال داری می‌خواهیم بدانیم که کدام از تیم‌های پرطرفدار پایتخت را برنده این بازی می‌دانی؟ 

خیلی سخت است که پیش‌بینی کنی کدام برنده می‌شوند چون از وقتی مانوئل از پرسپولیس رفته، قرمزها خوب نتیجه می‌گیرند و انگیزه زیادی دارند، فکر می‌کنم بازی خیلی قشنگی شود. به عنوان هوادار استقلال امیدوارم این تیم برنده شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد