اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

انتقاد مهدوی کیا از سیستم سه دفاعه ژوزه:خیلی سخت گل می زدیم

با این نتایجی که تاکنون کسب کردیم توقعات از تیم ما بالا رفته و هواداران می‌خواهند در هر بازی با گل‌های زیاد حریف را شکست دهیم اما مهم پیروز شدن و کسب سه امتیاز است


مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان پرسپولیس در مسابقه فردا مقابل صبا حضور ندارد اما با امیدواری درباره این بازی حرف می زند 

 به گزارش گل به نقل از تسنیم در مورد بازی فردا پرسپولیس و صبای قم گفت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم و اگر برنده شویم می‌توانیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. بعد از این بازی بیشتر دیدارهای ما در تهران است، پس باید برنده شویم تا با خیال راحت به فکر دیدارهای آینده باشیم.



وی ادامه داد: اگر بازی با گهر برگزار می‌شد و ما سه امتیاز را می‌گرفتیم الان با رده هفتمی جدول به مصاف صبا می‌رفتیم، اما حالا هم دیر نیست و امیدواریم با برد بازی فردا و حفظ روند خوبمان به رده های بالای جدول برسیم.

 کاپیتان پرسپولیس در رابطه با اینکه چه شناختی از تیم صبا دارد، عنوان کرد: شناخت کافی از صبا وجود دارد، آنها تیم خوب و جوانی هستند و با انگیزه مقابل ما قرار می‌گیرند اما پرسپولیس هم با توجه به روند خوبی که دارد باید برنده این بازی باشد. 

مهدوی‌کیا در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس در نیم فصل اول به این صورت نتیجه نمی‌گرفت، گفت: مشکلات زیادی در ابتدای فصل وجود داشت، دیر آمدن سرمربی، عدم شناخت ژوزه از بازیکنان و سیستم سه دفاعه باعث شده بود با نفرات کمی در حمله شرکت کنیم و خیلی دیر به گل برسیم، ضمن اینکه با این سیستم وسط زمین را هم از دست می‌دادیم. با سیستم 2-4-4 هم در فاز هجومی موفق هستیم و هم در وسط زمین نسبت به حریف برتری عددی داریم، تمام این موارد باعث شده در 4 بازی 14 گل بزنیم که واقعا آمار خوبی است.


وی در مورد اینکه چرا مهاجمان پرسپولیس در طول بازی موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهند، گفت: زدن 14 گل در 4 بازی خوب است اما تیم ما در بازی با نفت در 10 دقیقه پایانی حداقل 5 موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. فکر می‌کنم این مشکل هم به مرور زمان حل می‌شود. 

مهدوی‌کیا اضافه کرد: با این نتایجی که تاکنون کسب کردیم توقعات از تیم ما بالا رفته و هواداران می‌خواهند در هر بازی با گل‌های زیاد حریف را شکست دهیم اما مهم پیروز شدن و کسب سه امتیاز است، چه با یک گل، چه با 6 گل. 

وی در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس در ابتدای این فصل هم چنین نتایجی می‌گرفت، اکنون چه وضعیتی داشت، گفت: فکر می‌کنم در 5 هفته ابتدایی 11 امتیاز از دست دادیم که همین قضیه کار را خراب کرد. اگر از همان ابتدا نتیجه می‌گرفتیم حالا در جدول عقب نبودیم و شرایط برعکس می‌شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد