اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

آسیا فرصتی برای خودنمایی تراکتورسازی است

خودتان در این بازی شاهد بودید که چقدر بچه‌ها برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کردند و هوای همدیگر را هم داشتند این شایعات زمانی قوت می‌گیرد که تیم به نتایج خوبی برسد و بچه‌ها همدل باشند


تراکتورسازی تبریز تا این مقطع از لیگ درست در همان مکانی قرار گرفته که سال قبل با قلعه‌نویی قرار گرفته بود. یعنی پله دوم. اما تبریزی‌ها به این عنوان هم راضی نیستند و به دنبال قهرمانی در لیگ برتر می‌گردند. مهدی کیانی هافبک محبوب تراکتور درباره ادامه کار تیمش در لیگ برتر و آسیا حرف‌های زیادی دارد.

 

باز هم به بالای جدول رسیدید و فاصله زیادی تا صدر ندارید، این جایگاه و روند رو به رشد خود را حفظ خواهید کرد؟

واقعیت این است که ما اگر دو بازی را خیلی راحت از دست نمی‌دادیم حالا جایگاه بهتری هم داشتیم و این به نظر من حاصل تلاش همه مجموعه باشگاه است از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان. همه می‌خواهند هواداران تراکتورسازی را خوشحال کنند و این مزیت بزرگی برای تیم ما است. به طور حتم تلاش خواهیم کرد این جایگاه و روند رو به رشد را حفظ کنیم چرا که ما برای رسیدن به صدر تلاش خود را انجام می‌دهیم و بعداز آن نیز به فکر حفظ و ادامه صدرنشینی خواهیم بود.


با توجه به مدعیانی مثل استقلال، سپاهان، فولاد و... همچنان امیدوار به صدرنشینی هستی؟

صددرصد تیم ما چیزی برای قهرمانی کم ندارد و این باعث می‌شود که امیدوار باشیم در پایان فصل ما صدرنشین و قهرمان لیگ باشیم.

مقابل مس خوب بازی کردید، آیا مس ضعیف بود یا شما شرایط خوبی داشتید؟

ببینید برای برگزاری یک بازی خوب همه چیز باید مهیا باشد، تیم ما از نظر تاکتیکی و داشتن مهره‌های خوب و تاثیرگذار چیزی کم ندارد اما چون تیم ما بیشتر روی زمین بازی می‌کند در زمین‌هایی که خراب است، کمی به مشکل می‌خوریم. فکر می‌کنم در کرمان همه چیز برای برگزاری یک بازی خوب مهیا بود و خوشبختانه ما توانستیم سه امتیاز با ارزش این بازی را کسب کنیم.

استقلال هم در این هفته مساوی کرد تا فاصله بیشتر از این نشود؟

واقعا کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداریم، ما کار خودمان را می‌کنیم و همانطور که گفتم انگیزه باارزشی مثل شاد کردن هواداران بی‌شمار تراکتورسازی را داریم.

ظاهرا زمین یادگار امام (ره) هم به مشکل خورده و خراب است، این در بازی‌های خانگی شما تاثیرگذار نخواهد بود؟

فکر می‌کنم مشکل اصلی ما همین باشد، با توجه به شرایط جوی تبریز و تعداد بازی‌هایی که در این زمین انجام می‌شود باعث شده تا زمین ورزشگاه نامساعد شود و اگر زودتر فکری به حال آن نشود برای لیگ قهرمانان آسیا هم به مشکل می‌خوریم.

درباره حضور تراکتور در لیگ قهرمانان زیاد صحبت شده، تو این تجربه را چطور ارزیابی می‌کنی؟

آسیا فرصتی برای خودنمایی تراکتورسازی است، هم هواداران تیم می‌توانند خودی در این رقابت‌ها نشان دهند و هم بازیکنان تیم در این رقابت‌ها میدانی برای نشان دادن توانایی‌های خود خواهند داشت. فکر می‌کنم تبریز مشتاقانه منتظر استارت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است.

قبل از بازی با مس شایعاتی درباره اختلاف بین بازیکنان تراکتورسازی و پاس ندادن به همدیگر مطرح می‌شد، این شایعات چقدر واقعیت دارد؟

خوشبختانه در بازی با مس به تمام این شایعات خاتمه داده شد. شما خودتان در این بازی شاهد بودید که چقدر بچه‌ها برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کردند و هوای همدیگر را هم داشتند این شایعات زمانی قوت می‌گیرد که تیم به نتایج خوبی برسد و بچه‌ها همدل باشند.

مدیرعامل تراکتورسازی معتقد است که این تیم هم گرفتار مشکلات مالی است و برای همین نتوانسته بیش از این تیم را تقویت کند، این قضیه برای شما مشکل‌ساز نخواهد شد؟

شما یک تیم را در لیگ برتر نشان دهید که این مشکل را نداشته باشد، حتی تیم‌هایی که خرید‌های آنچنانی کردند حالا با مشکل روبرو هستند، تیم ما هم مثل بقیه تیم‌ها مشکل مالی دارد اما خوشبختانه با عملکرد مجموعه مدیریت باشگاه این مساله برای ما مشکل ساز نشده و بچه‌ها هم همکاری خوبی با باشگاه دارند. در هر صورت امیدوارم این مشکلات نیز حل شود تا بتوانیم با قدرت تمام در رقابت‌های پیش رو حاضر شویم.

هفته بیست و یکم در رویارویی با راه‌آهن کار سختی خواهید داشت؟

همه بازی‌ها در نیم‌فصل دوم سخت است. تیم‌ها برای از دست ندادن امتیاز خیلی تلاش می‌کنند و راه‌آهن هم متاسفانه هفته‌های گذشته خوب نتیجه نگرفته و این هفته امیدوار به کسب نتیجه است و این کار را برای ما سخت خواهد کرد. اما باید توجه داشته باشید که ما در خانه و مقابل هواداران خود بازی می‌کنیم و مطمئن هستم توانایی شکست این تیم را داریم و حتما برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد