اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

علی انصاریان: کار آقایان پیوس و عبدی درست نبود

علی انصاریان مدافع سابق پرسپولیس گفت: به شخصه علاقه زیادی به یحیی دارم و با او دوست هستم 




مدافع سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم به باشگاه خبرنگاران، گفت: صحبت ما همیشه این است که نباید علیه بزرگان پرسپولیس مصاحبه کنیم و در حال حاضر هم انتقاد از یحیی گل محمدی در این شرایط اصلا درست نیست، من خودم به شخصه علاقه زیادی به یحیی دارم و با او دوست هستم و بهتر است که به این مربی فرصت کافی دهیم تا با آرامش به کارش ادامه دهد.

وی در مورد حضور بگوویچ روی نیمکت سرخپوشان گفت : بگوویچ با نظر و سلیقه سرمربی پرسپولیس به این تیم آمده است و چون وینگو چند سال گذشته مربی بوده و شناخت کافی از این تیم داشته دستیار گل محمدی شده است اما ای کاش در پرسپولیس از بزرگانی مثل محمد پنجعلی و درخشان استفاده می شد که سابقه درخشانی در کارنامه خود دارند.

انصاریان خاطرنشان کرد: اگر 5 یا 6 مربی مثل قلعه نویی در فوتبال بود شرایط خیلی بهتری داشتیم و لیگ پیشرفت می کرد.

مدافع سابق پرسپولیس تاکید کرد: به نظرم کار آقای پیوس و عبدی درست نبود که این طوری علیه گل محمدی مصاحبه کنند.

وی با اشاره به اینکه ژوزه علت اصلی ناکامی پرسپولیس بوده یا نه ادامه داد: از روز اول گفتم مربی خارجی به درد نمی خورد و بی خودی سه میلیارد برای جذب وی هزینه شد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد