اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

هشدار گومز به مونیخی ها: بایرن هنوز قهرمان نشده

ماریو گومز مهاجم گلزن باشگاه بایرن مونیخ کار مونیخی ها در این فصل را نا تمام دانست و به بایرنی ها برای جشن زود هنگام قهرمانی هشدار داد


ماریو گومز ستاره آلمانی باشگاه بایرن مونیخ، کار باواریایی ها در این فصل را نا تمام دانست و به هم تیمی های خود هشدار داد.


بایرن مونیخ در نیم فصل نخست بوندس لیگا با 42 امتیاز از 17 بازی صدر نشین شد شاگردان یوپ هاینکس 9 امتیاز با نزدیک ترین تعقیب کننده خود بایر لورکوزن و 12 امتیاز با بوروسیا دورتموند مدافع عنوان قهرمانی اختلاف امتیازی ایجاد کرده است.


مهاجم گلزن بایرنی ها اتفاقات فصول گذشته را یاد آور می شود و معتقد است در نیم فصل دوم هر اتفاقی می تواند رخ دهد هر چند که بایرن نسبت به سال گذشته پیشرفت بسیاری داشته است.


گومز در گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه بایرن اظهار داشت:" ما بسیار با ثبات تر از فصل گذشته ظاهر شدیم و آن را در نیم فصل اول نشان دادیم این تیم برای دست یابی به موفقیت کاملا جاه طلب است با این حال هنوز قهرمانی برایمان به ثبت نرسیده است."


گومز ادامه می دهد:" ما باید در ماه های آینده کیفیت خود را بهبود ببخشیم و خود را به عنوان نامبر یک آلمان اثبات کنیم. دورتموند توانایی تقسیم انرژی را ندارند و حالا در لیگ قهرمانان هستند ما باید با دقت عمل کنیم دورتموندی ها تیم بسیار خوب و مربی بزرگی در اختیار دارند."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد