اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

مسی دست‌ نیافتنی شده است؟

می‌شود تصور کرد روزگاری بازیکنی در دنیای فوتبال ظهور کند که قادر به شکستن این رکورد فوق‌العاده باشد؟


لئو مسی؛ این نامی است که هر هفته بار‌ها می‌شنویم؛ گاهی به عنوان گلزن بارسا، گاهی به عنوان آقای گل لالیگا و گاهی وقت‌ها به عنوان بهترین بازیکن جهان و برنده توپ طلا.


این آخری البته افتخار کوچکی نیست اما عجیب است که کسب این افتخار به اندازه کسب عنوان آقای گلی لالیگا و لیگ قهرمانان یا رکوردهایی که هر روز از آن خود می‌کند تکراری و عادی شده است.


لیونل مسی شب گذشته برای چهارمین بار متوالی توپ طلای فوتبال دنیا را از آن خود کرد آن هم در حالی که قاطبه علاقه‌مندان فوتبال، مربیان و بازیکنان فوتبال در سراسر دنیا در نظرسنجی‌های مختلف روی این نکته صحه گذاشتند که لئو استحقاق رسیدن به این جایزه را داشته است.


با دریافت این جایزه مسی به نوعی تاریخ‌ساز شد چرا که تا به حال هیچ بازیکنی نتوانسته چهار بار آن هم به‌طور متوالی توپ طلا را از آن خود کند. حال با دریافت این جایزه این سوال برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال پیش آمده که آیا مسی دست‌نیافتنی شده و اصلا می‌شود تصور کرد روزگاری بازیکنی در دنیای فوتبال ظهور کند که قادر به شکستن این رکورد فوق‌العاده و تدوام در درخشندگی و حضوردر بالا‌ترین سطح ممکن بیش از لئو مسی باشد؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد