اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

علی کریمی: نمی‌توانم بیش از این به معدنچی کمک کنم

علی کریمی پس از پایان تمرین دیروز سرخپوشان به 90 گفت: «درست است که در جریان دو سه بازی اخیر، پرسپولیس بی‌محابا حمله کرده و در دقایق ابتدایی کار، یکی دو گل به حریفان زده ولی بازی با نفت با بازی‌های گذشته تفاوت دارد


علی کریمی پس از پایان تمرین دیروز سرخپوشان به 90 گفت: «درست است که در جریان دو سه بازی اخیر، پرسپولیس بی‌محابا حمله کرده و در دقایق ابتدایی کار، یکی دو گل به حریفان زده ولی بازی با نفت با بازی‌های گذشته تفاوت دارد چرا که ما با نفت تهران در جام‌حذفی دیدار می‌کنیم و موفقیت در این جام، کلید حضور در رقابت‌های آسیایی پرسپولیس به حساب می‌آید. پس باید با حساب و کتاب بازی کنیم و البته با حساب و کتاب هم حمله کنیم و در کنار یورش به دروازه حریف، نیم نگاهی به دروازه خودی داشته باشیم تا مغلوب ضدحمله‌ها نشویم. چون یک گل هم می‌تواند در دیدارهای حذفی ضامن موفقیت در پایان کار باشد و باعث صعود یک تیم شود.

کریمی حضور وینگو در جمع اعضای کادرفنی را یک اقدام مثبت قلمداد کرد و در ادامه افزود: «بگوویچ ثابت کرده حداقل یک تمرین دهنده صاحب سبک و برتر در میان مربیان شاغل در فوتبال ماست.»

کریمی در پایان ضمن اشاره به تشکر معدنچی برای حضور دوباره‌اش در تمرینات پرسپولیس، خاطرنشان ساخت: «در این مورد تصمیم‌گیری با یحیی گل‌محمدی بود، من فقط از او خواستم در صورتی که صلاح می‌داند فرصت دوباره‌ای در اختیار معدنچی بگذارد تا او بتواند عرض اندام کند و قابلیت‌هایش را نشان دهد. بیش از این هم نمی‌توانم به او کمک کنم. حالا خود این بازیکن است که باید با اثبات توانایی‌هایش سرمربی پرسپولیس را مجاب کند تا از وجودش در دیدارهای آتی بهره ببرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد