اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

کرویف: فاصله 16 امتیازی یک ناکامی بزرگ برای رئال است

گواردیولا می تواند مربی ایده آلی برای کاتالونیا باشد؛ ولی هنوز برای این شغل خیلی جوان است.الان به نظر می رسد که در انگلیس مربیگری خواهد کرد و زمان لازم برای این کارها رانخواهد داشت


یوهان کرویف سرمربی سابق باشگاه بارسلونا ، روز 4شنبه آخرین حضورش روی نیمکت مربیگری تیم ملی کاتالونیا را تجربه کرد و برای آخرین بار در بازی دوستانه ای مقابل نیجریه که با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید هدایت کاتالونیایی ها را برعهده داشت. او ساعاتی قبل از آغاز این مسابقه درمورد شرایط کنونی رئال مادرید صحبت کرد و 16 امتیاز اختلاف این تیم با بارسای صدرنشین را یک ناکامی محض دانست و یادآوری کرد که یک دروازه بان یک شب تا صبح جایگاهش درترکیب اصلی تیم را از دست نمی دهد.


کرویف درصحبت هایی درمورد فاصله 16 امتیازی رئال و بارسا گفت:« دایره واژگان اسپانیایی من خیلی گسترده نیست ولی اینکه تا اینجای فصل رئال مادرید 16 امتیاز با بارسا فاصله دارد، یک ناکامی است.» او در مورد نیمکت نشینی کاسیاس در بازی رئال مادرید مقابل مالاگا هم اظهارنظر کرد و گفت:« جایگاه یک بازیکن درترکیب اصلی تیم با گذشت یک روز از بین نمی رود.»


کرویف که اخیرا از سمت مشاوره چیواس مکزیک هم جدا شده و حالا هم با نیمکت مربیگری تیم ملی کاتالونیا خداحافظی کرد در ادامه به این نکته اشاره کرد که مطمئنا دیگر او را روی نیمکت مربیگری هیچ تیم دیگری نخواهیم دید:« بعید می دانم که دیگر مربی گری کنم. خودم را روی نیمکت مربیگری تیم دیگری نمی بینم.من همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن دارم و زندگی برایم خسته کننده نخواهد بود.»


در پایان این مسابقه هم این اسطوره هلندی به این نکته اشاره کرد که سه سال حضور روی نیمکت مربیگری تیم ملی کاتالونیا گفت:« من این کار را با کمال میل انجام دادم و در طول این مدت با بازیکنانی برخورد کردم که دوست داشتند اینجا باشند. هدایت تیم ملی کاتالونیا افتخار بزرگی بود.»


 کرویف درمورد احتمال به رسمیت شناخته شدن تیم ملی کاتالونیا در آینده گفت:« اگر این اتفاق بیفتد، این بازیکنان کیفیت لازم برای رقابت کردن را دارند.» و در نهایت راجع به دیدار دوستانه این تیم مقابل نیجریه درروز 4شنبه و تیم حریف هم صحبت کرد و گفت:« بازی خیلی زیبایی برای تماشا کردن بود. این بازی از کیفیت بالایی هم برخوردار بود.نیجریه تیم واقعا قدرتمندی است و اگر آماده و نکته سنج نباشی و توپ را از دست بدهی، می توانند آسیب های زیادی به تو وارد کنند.»


بخش پایانی صحبت های کرویف درمورد گواردیولا بود:« پپ گواردیولا می تواند سرمربی ایده آلی برای تیم ملی کاتالونیا باشد؛ ولی هنوز برای این شغل خیلی جوان است. الان به نظر می رسد که در انگلیس مربیگری خواهد کرد و زمان لازم برای این کارها را ندارد (چرا که در لیگ برتر انگلیس حتی تعطیلات زمستانی هم معنایی نداشت).»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد