اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

دی استفانو: مورینیو به حمایت ما نیاز دارد

اسطوره فوتبالی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که تک تک افرادی که با باشگاه مادریدی مرتبط هستند باید به سرمربی پرتغالی این تیم کمک کنند



آلفردو دی استفانو، فوروارد سابق باشگاه رئال مادرید و رئیس افتخاری این باشگاه معتقد است که تک تک افرادی که به صورت مستقیم با باشگاه مادریدی در تماس هستند باید به ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این تیم کمک کنند تا به روزهای سختی که تیمش در آن گرفتار شده غلبه کند.


این درحالی است که رئال مادرید در حال حاضر در رده سوم جدول لالیگا قرار دارند و 16 امتیاز کمتر از بارسلونا در مقابل نامشان می بینند. این درحالی است که کهکشانی ها در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم به قرعه سختی خورده اند و باید در مرحله یک هشتم پایانی این بازیها مقابل منچستریونایتد به میدان بروند.


رئال در آخرین بازی برگزار شده اش با نتیجه 2-3 مغلوب ماگالا شد. در این بازی مورینیو تصمیم گرفته بود تا کاسیاس را روی نیمکت ذخیره ها قرار دهد و حالا صحبت هایی درمورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از رئال هم به گوش می رسد.


دراین میان آلفردو دی استفانو رئیس افتخاری باشگاه رئال مادرید در گفتگو با مارکا به حمایت از مورینیو پرداخته و گفته:« مورینیو کار سخت و پیچیده ای را انجام می دهد. باید از او حمایت کرد و مهمتر از همه متحد بود ؛ چرا که زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده. رئال مادرید دهنوز هم می تواند برای فتح دو جام بجنگد و من مطمئنم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهیم شد. این تیم باید بیشتر قدرتش را در رقابت های اروپایی به کار بگیرد.»


دی استفانو در پاسخ به سوالی درمورد بهترین های تاریخ دنیای فوتبال (از جمله پله، زیکو، پلاتینی، ریولینو، بکن باوئر، مارادونا، مسی و خود او) گفت:« من همیشه فکر می کنم که 5 نفر بهترین بازیکنان دنیا بودند: مونیوس، مورنو، پدرنرا، لابرونا و لوستائو»


و درنهایت اعلام کرد که بازیکن منتخب او برای دریافت توپ طلای سال 2012، کریستیانو رونالدو است.


بازی بعدی رئال مادرید در رقابت های لالیگا روز 6 ژانویه و مقابل رئال سوسیداد خواهد بود


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد