اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

رویانیان، آماده برای ترک پرسپولیس؟

رویانیان پس از نشست خبری رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور که صبح روز دوشنبه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد نیز اعلام کرد: «از این به بعد من را بیشتر اینجا خواهید دید.»



شایعه کنار رفتن رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بعد از ورود منتقمی به‌عنوان قائم‌مقام باشگاه قوت بیشتری گرفته است. از گوشه و کنار این‌طور شنیده می‌شود که بهروز منتقمی نه برای قائم‌مقامی بلکه برای به دست گرفتن قدرت کامل به پرسپولیس آمده تا رویانیان کم‌کم برای ترک پرسپولیس آماده شود.


نکته جالب این‌جاست که برخی اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس، عنوان کرده‌اند ورود منتقمی بدون اطلاع ایشان صرت گرفته است. فداحسین مالکی یکی از اعضای هیئت مدیره می‌گوید: «اصلا چنین چیزی که منتقمی قرار است به پرسپولیس بیاید در جلسه هیئت‌مدیره پرسپولیس مطرح نشد، ‌اما پس از جلسه متوجه شدیم که ایشان با عنوان قائم‌مقام با نظر مدیرعامل انتخاب شده است.»


این انتصاب ناگهانی، حرف و حدیث‌ها در مورد رفتن رویانیان را به شدت افزایش داده است. حتی شخص رویانیان هم در برخی از محافل رسمی و غیررسمی صحبت از رفتن کرده است. البته شاید او قصد دارد با این کار، واکنش‌ها را مورد بررسی قرار دهد و تصمیم نهایی را بگیرد.


محمد رویانیان پس از نشست خبری رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور که صبح روز دوشنبه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد نیز اعلام کرد: «از این به بعد من را بیشتر اینجا خواهید دید.» بنابراین به نظر می‌رسد تکه‌های پازل در حال تکمیل شدن است و هوای رفتن به سر سردار زده است!


بر اساس حدس و گمان‌های اهالی فوتبال، در صورت جدایی رویانیان از پرسپولیس مقصد بعدی او ریاست فدراسیون فوتبال خواهد بود. اگرچه خود سردار این شایعه را هم تلویحا تکذیب کرده است. رویانیان یک بار در زمانی که استعفای خود را به وزیر ورزش ارائه کرده بود در خصوص احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «با توجه به این‌که به فوتبال علاقه‌ای ندارم، قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارم. پرسپولیس را به خاطر عشق به هوادارانش قبول کردم و تاکنون نیز فقط به خاطر هواداران مانده‌ام.»


آن روز رویانیان رسما اعلام کرد «من به دنیای فوتبال تعلق ندارم که به عنوان گزینه فدراسیون مطرح شوم.» اما شاید از آن روز تا کنون سردار تعلق خاطر بیشتری نسبت به فوتبال پیدا کرده باشد. شاید هم در دنیای بیرون از فوتبال اتفاقات مهم‌تری در جریان است که سردار را به رفتن ترغیب می‌کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد