اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

فرگوسن: منتظر ملاقات مورینیو هستم

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امروز برگزار شد و یونایتدها در قرعه ای دشوار باید با رئال روبرو شوند اما سرمربی باتجربه شیاطین سرخ کاملا از این قرعه استقبال کرد



سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، از اینکه تیمش در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید قرار خواهد گرفت، بسیار هیجان زده است.


قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امروز برگزار شد و یونایتدها در قرعه ای دشوار باید با رئال روبرو شوند اما سرمربی باتجربه شیاطین سرخ کاملا از این قرعه استقبال کرد و اعلام کرد در انتظار دیدار کریس رونالدو، شاگرد سابقش و همچنین ژوزه مورینیو است.


او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این یک فرصت فوق العاده برای هواداران ماست تا بار دیگر کریس رونالدو را ببینند. همچنین فرصتی برای من تا با ژوزه ملاقات کنم. باید کمی نوشیدنی خوب سفارش بدهم."


البته اظهار نظرهای فرگوسن در مورد رئالی ها همیشه این اندازه دوستانه نبوده است. زمانی که این باشگاه در سال 2009 به دنبال به خدمت گرفتن کریس رونالدو بود، فرگوسن در اظهار نظری جنجالی گفته بود:" بارسایی های همیشه با وجدان تر از رئالی ها بودند."


رئالی ها در دور گروهی نیز با دیگر تیم شهر منچستر هم گروه بودند و در دو دیدار، توانستند یک پیروزی و یک تساوی مقابل آنها به دست بیاورند.  


دو تیم آخرین بار در سال 2003 مقابل هم قرار گرفتند که با درخشش رونالدوی برزیلی در تیم رئال، این تیم در مجموع دو دیدار به پیروزی 6-5 دست پیدا کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد