اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

نیستلروی:نمی توانم از بین منچستریونایتد و رئال یکی را انتخاب کنم

رویارویی منچستریونایتد و رئال مادرید، بی تردید جذاب ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود



رود فن نیستلروی، مهاجم سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، بعد از قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و رویارویی دو تیم سابقش، اعلام کرد غیرممکن است بتواند از بین این دو تیم، یکی را انتخاب کند.


رویارویی منچستریونایتد و رئال مادرید، بی تردید جذاب ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. به ویژه اینکه کریس رونالدو که در سال 2009 از منچستریونایتد به رئال پیوست، برای اولین بار مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.


دیدار رفت دو تیم روز 13 فوریه در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود و دیدار برگشت، 5 مارس، در الدترافورد خواهد بود.


فن نیستلروی که بین سال های 2001 تا 2006 برای منچستریونایتد بای کرد، در همه رقابت ها، 150 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. او همچنین با رئال دو بار قهرمان لالیگا شد.


او در صفحه توئیترش نوشت:" منچستریونایتد یا رئال؟ دوست دارم کدام تیم برنده شود؟ قلب من برای هر دو تیم می پتپد. از اینکه برای هر دو باشگاه بازی کردم، احساس غرور می کنم. غیرممکن است بتوانم یک تیم را انتخاب کنم. امیدوارم تیمی که بهتر بازی کرد، پیروز شود."


البته دو تیم در رقابت های داخلی شرایط مشابهی ندارند. منچستریونایتد در صدر لیگ برتر قرار دارد اما رئال مادرید با 13 امتیاز فاصله نسبت به بارسا، در رتبه سوم جدول لالیگاست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد