اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

پژمان نوری: محسن ترکی حرف بدی زد منم جوابش را دادم!

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از اینکه پاسخ توهین های داور را داده خوشحال است.




کاپیتان تیم فوتبال ملوان پس از شکست 6 بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز هواداران پرسپولیس برخورد خوبی با ما نداشتند. من از کمیته انضباطی می‌خواهم که با این مسائل برخورد کند و فرقی بین هواداران تیم‌های مختلف نگذارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا امروز هواداران پرسپولیس فقط به مازیار زارع توهین کردند و به شما کاری نداشتند گفت: البته سال قبل هم که من با ملوان اینجا آمدم به من بی‌احترامی شد. حتی امروز هم در یک صحنه که رفتم تا توپ کرنر را ارسال کنم به من توهین کردند.

نوری درباره مصاحبه مازیار زارع قبل از بازی گفت: مازیار زارع یک فوتبالیست است. هر فوتبالیستی حق دارد بعد از گلی که می‌زند خوشحالی کند و هیچ کس نمی‌تواند برای او تعیین تکلیف کند که چه کاری انجام دهد. البته این‌ها همه حاشیه است. مهم این است که تیم ما امروز بد بازی کرد و باخت.

کاپیتان ملوان با اشاره به مصاحبه احمدزاده قبل از بازی گفت: احمدزاده خودش را با آن حرف‌ها خراب کرد و نباید آن حرف‌ها را می‌زد. به نظر من یک پنالتی برای ما گرفته نشد. اما یک خطای واضح هم روی من انجام شد. متاسفم که ترکی بعد از بازی حرف بدی به من زد. من هم خیلی سریع آن حرف را به خودش برگرداندم البته خوشحالم که ترکی حرف بدتری نزده بود چون مجبور بودم همان را به او برگردانم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد