اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اندی مولر: یک تیم آلمانی قهرمان چمپیونزلیگ می شود

آخرین بار که یک تیم آلمانی چمپیونزلیگ را فتح کرد، در سال 2001 بود که بایرنی ها با پیروزی مقابل والنسیا به این جام دست پیدا کردند



آندریاس مولر، ملی پوش سابق آلمانی، معتقد است از بین سه تیم آلمانی حاضر در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، یکی از آنها می تواند قهرمان رقابت های این فصل شود.


قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ امروز برگزار شد و تیم های بایرن مونیخ، شالکه و بوروسیا دورتموند، به ترتیب با تیم های آرسنال، گالاتاسرای و شاختار دونتسک روبرو خواهند شد.


آخرین بار که یک تیم آلمانی چمپیونزلیگ را فتح کرد، در سال 2001 بود که بایرنی ها با پیروزی مقابل والنسیا به این جام دست پیدا کردند و مولر خوش بین است که این فصل طلسم 12 ساله تیم های آلمانی شکسته شود.


او در گفتگو با بخش آلمانی سایت گل گفت:" فکر می کنم هر سه تیم می توانند به مراحل پایانی برسند. همه آنها در مرحله گروهی خیلی خوب بودند. آنها اکنون این فرصت را دارند تا در چمپیونزلیگ به یک موفقیت برسند. احتمال زیادی وجود دارد که یک تیم آلمانی بار دیگر قهرمان رقابت ها شود.


به نظر من، در چمپیونزلیگ تیمی که یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشد، وجود ندارد. بارسا، رئال و یوونتوس بی تردید تیم های قدرتمندی هستند و به نظر من، مدعیان اصلی محسوب می شوند. با این وجود، تیم های آلمانی هم در همان سطح هستند.


فوتبال آلمان در این سال ها هیچ وقت به این اندازه خوب نبوده است. نمایش تیم ها در رقابت های اروپایی نشان دهنده قدرت بوندس لیگاست. اینکه همه تیم های آلمانی از گروه شان صعود کردند، واقع فوق العاده است. در این تردیدی نیست که در حال حاضر، بوندس لیگا قوی ترین لیگ اروپاست."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد