اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

مازیار زارع: آنها به همه کس من توهین کردند

بازیکن ملوان درباره اعتراض‌های هواداران پرسپولیس به او در طول بازی گفت: مردم نمی‌دانند که من برای چه پس از گلی که به پرسپولیس زدم خوشحالی کردم.


مازیار زارع پس از شکست سنگین تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمی‌دانم درباره چه باید صحبت کنم. مردم خیلی‌ چیزها را نمی‌دانند. وقتی صفحه اول روزنامه مملکت عکس من را نصف می‌کند و می‌زند "روز تسویه حساب" مشخص است که آن روزنامه علنا با من برخورد شخصی می‌کند.

وی درباره مصاحبه‌ای که روز قبل از بازی انجام داد گفت: کجای آن مصاحبه تند بود. من متهم به این هستم که بعد از گلی که به پرسپولیس زده‌ام خوشحالی کرده‌ام. آیا باید فیلم بازی می‌کردم؟ من برای تیم شهرم و مردم شهرم و برای خودم خوشحالی کردم.

مازیار زارع در ادامه با گلایه از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: من در پایان فصل قبل بازیکن آزاد بودم اما آن‌ها من را درلیست مازاد قرار دادند و از پرسپولیس من را بیرون انداختند. این موضوع را به چه کسی بگویم؟ من 150 میلیون از پرسپولیس طلب داشتم. فردا روزی که به اداره مالیات بروم مسئول آنجا به من می‌گوید باید مالیاتت را بدهی نمی‌پرسد که طلبت را از پرسپولیس گرفته‌ای یا نه. بعد من باید چند بار به آقای ایکس یا ایگرگ در باشگاه پرسپولیس زنگ بزنم که به زور می‌آید جلوی دوربین صحبت می‌کند. مردمی که به خانواده من فحش می‌دهید آیا شما می‌توانید از هزار تومان بگذرید؟ من 150 میلیون طلب داشتم که دست آخر آن را تبدیل به 11 میلیون کردم.

زارع افزود: البته صحبت هم که بکنم هیچ اتفاقی نمی‌افتد چون مدیرعامل این باشگاه رویانیان است. من بعد از گلی که در بازی قبل به پرسپولیس زدم به این خاطر خوشحالی کردم که با آبروی من بازی شده بود و حقم را خورده بودند اما آن‌ها به همه کس من دشنام دادند.

بازیکن ملوان در ادامه گفت: جام حذفی امروز برای پرسپولیس برگزار شد. من نمی‌گویم که داور یا مسئولان در این نتیجه نقشی داشتند. امروز پرسپولیس فوق‌العاده بود و ما هم بد بازی کردیم در این موضوع هیچ شکی نیست.

مازیار زارع درباره بخشی از مصاحبه خود گفت: من نگفتم وای به حال پرسپولیس اگر من آماده باشم. من عددی نیستم که مقابل تیم بزرگ پرسپولیس یک تنه کاری کنم. من نه با مردم مشکل دارم نه فرد دیگر اما مردم نمی‌دانند چه خبر است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد