اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

دل بوسکه :با مورینیو مشکلی ندارم ، دنبال دشمن نمی گردم

ویسنته دل بوسکه در صحبت های اخیرش با اوندا سرو گفت که حاضر نیست جواب حرفهای مورینیو در موردش خودش را بدهد .



وی گفت :« بی خود دنبال دشمن نمی گردم . با مورینیو مشکلی ندارم . چهار سال را در باشگاه رئال مربیگری کردم . موفق بودم و حالا دوره دیگری را در تیم ملی اسپانیا می گذارم که کار متفاوتی است . من 16 سال در آکادمی رئال کار کردم که کار زیبایی بود . »

دل بوسکه در مورد توپ طلا هم گفت :« امیدوارم به اینیستا برسد . من به او ، کاسیاس و ژاوی رای داده بودم اما با توجه به این که دو تای دیگر جزء سه تای نهایی نیستند ، امیدوارم آندرس آن را ببرد .»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد