اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

علیرضا نورمحمدی: نباید در باد پیروزی برابر ملوان بخوابیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افت و خیز پس از پیروزی برابر پیکان برای ما تجربه شد که در باد پیروزی برابر ملوان نخوابیم.


نورمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی شیرین چهارشنبه شب تیمش برابر ملوان در جام حذفی ، گفت: بازی بسیار خوبی بود و ما شروع خوبی داشتیم. خوشبختانه برنامه‌های کادر فنی را در زمین اجرا کردیم و به یک پیروزی خوب رسیدیم.


وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است که این پیروزی پر گل در حد یک جرقه باقی نماند، اظهار کرد: افت و خیز پس از پیروزی برابر پیکان برای ما تجربه شد که اکنون در باد پیروزی برابر ملوان نخوابیم. نباید فکر کنیم که در همه بازی‌ها می‌توانیم این گونه پیروز شویم. ما باید با برنامه وارد مسابقات شویم تا امتیازهای لازم را بگیریم.


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره اولین دیدار تیمش در نیم فصل دوم برابر نفت آبادان، گفت: اکنون همه تمرکز ما بر روی این بازی است و امیدواریم در این بازی خانگی پیروز شویم. البته ممکن است این گونه تصور شود که چون ما تیم خوب ملوان را شکست داده‌ایم به راحتی می‌توانیم نفت آبادان را ببریم، اما این بازی چندان هم آسان نیست.


نور محمدی همچنین گفت: زمانی که در یک تورنمنت شروع خوبی داشته باشید تا پایان آن تورنمنت عملکرد خوبی خواهید داشت و به همین دلیل بسیار امیدواریم که بتوانیم در جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کنیم. پیروزی پر گل برابر ملوان انگیزه ما را برای قهرمانی بیشتر کرده است .


وی درباره تغییرات کادر فنی تیمش نیز گفت: پس از نتایج ضعیفی که گرفتیم، تغییر مربیان شوک خوبی به تیم وارد کرد و خدا را شکر حاصل این شوک مثبت در اولین بازی مشخص شد. این تغییر انگیزه ما را بالا برده است.


نور محمدی درباره حضور قدیمی‌های پرسپولیس مانند کریم باقری و حسین عبدی در کادر فنی پرسپولیس گفت: بودن آقا کریم در کنار تیم بسیار خوب است . او سال قبل هم به تمرین ما می‌آمد در روحیه بازیکنان تاثیر مثبت می گذاشت و حالا هم خدا شکر پذیرفته که در کنار تیم باشد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد