اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

زانتی: سال 2012 سال رشد اینتر بود

ستاره باتجربه نرآتزوری از روند رشد و پیشرفت تیمش در سال 2012 راضی است و مطمئن است که تیمش آخرین بازی امسال را نیز با کسب نتیجه ای مطلوب به پایان خواهد برد



خاویر زانتی ستاره آرژآنتینی و کاپیتان اینتر براین باور است که اینتر بعد از پشت سرگذاشتن فصل سختی در فصل 2-2011 در سال 2012 میلادی رشد و پیشرفت خوبی داشته.


اینتر در حال حاضر  با کسب 34 امتیاز از 17 بازی ابتدایی رقابت های این فصل سری آ ، در رده دوم جدول  این رقابتهاست . این درحالی است که آنها فصل گذشته را در رده ششم جدول به پایان برده بودند و کاپیتان آرژانتینی نرآتزوری از روند رشد و پیشرفت تیمش راضی و خوشحال است.


زانتی در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« امسال سال رشد اینتر بود ؛ چون بعد از یک نیم فصل سخت و طاقت فرسا از راه رسیده بود. در شش ماهه اول فصل جدید، تیم ما رشد و پیشرفت زیادی داشت.»


این مدافع باتجربه به علاوه به این نکته اشاره کرد که تیمش قدرت زیادی دارد:« ما یک تیم تازه با انگیزه فراوانی هستیم که می خواهیم باردیگر در جمع مدعیان باشیم و برای کسب جایگاه های ایده آل مبارزه خواهیم کرد. امیدواریم که بتوانیم این کار را انجام دهیم.»


زانتی در بخش پایانی صحبت هایش در مورد بازی با جنوا که آخرین بازی اینتر در سال 2012 خواهد بود گفت:« بعد از برد روز 3شنبه مقابل ورونا و در کوپا ایتالیا که واقعا مهم بود، ما می خواهیم در بازی روز شنبه مان هم به پیروزی برسیم تا کریسمس را در کمال آرامش پشت سربگذاریم و باتری هایمان را برای سال بعد شارژ کنیم.این به ما کمک خواهد کرد تا سال جاری میلادی را به نحو بهتری به پایان ببریم.»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد