اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

رونالدو: اگر توپ طلا به من نرسد، دنیا به آخر نمی رسد

ستاره پرتغالی دنیای فوتبال درگفتگو با وب سایت فدراسیون فوتبال پرتغال به مرور شرایط کنونی فوتبال و روزهای آرام و خوبی که پشت سرمی گذارد پرداخته



بخش بعدی صحبت های او هم درمورد توپ طلا بود. جایزه ای که در روز 7 ژانویه یا مال او خواهد شد، یا مال مسی و یا آندرس اینیستا. .رونالدو درادامه دراین باره گفت:«  هر اتفاقی که بیفتد ، من با آرامش زندگی ام را دنبال خواهم کرد و خوشبخت خواهم بود و بهترین نمایش های ممکن را در زمین چمن به اجرا خواهم گذاشت. زمانی که از این تصمیم(برنده توپ طلا) مطلع شوم، شاید خیلی خوشحال و راضی شوم و شاید هم ناراحت شوم ولی قانون زندگی همین است. اگر برنده شوی که شرایط فوق العاده خواهد بود و در غیر این صورت هم باید صبور بود؛ زندگی ادامه خواهد داشت.طبیعتا خیلی دوست دارم که توپ طلا را مال خودم کنم. اصلا نمی خواهم دورو باشم یا دروغ بگویم. این یک رویای بزرگ است ولی نمی توانم به این فکر کنم که اگر این جایزه به من نرسید، دنیا به آخر می رسد و یا بحث عدالت و یا ناعدالتی را پیش بکشم. من همان طوری که باید، خواهم بود.تا به اینجا دو یا سه بار در آستانه رسیدن به جایزه ای به این مهمی قرار گرفته ام و عملا در آخرین تورنمنتی که درآن شرکت کردیم ، درنهایت در ضربات پنالتی مغلوب تیم ملی اسپانیا شدیم.»


رونالدو در ادامه این گفتگو که بخش اولش عصر روز 4شنبه روی وب سایت های خبری قرار گرفت به مرور موفقیت هایش با تیم ملی پرتغال (که بازوبند کاپیتانی این تیم را بربازو می بنند) و عبور از مرز 100 بازی ملی برای تیم ملی پرتغال در سن بیست و هفت سالگی و رسیدن به افتخاری که فقط لوئیس فیگو و فرناندو کوتو آن را تجربه کرده اند صحبت کرد.


این ستاره پرتغالی در مورد اولین ناکامی بزرگش در دنیای فوتبال که در سال 2004 و درفینال رقابت های یورو که در پرتغال برگزار می شد و با باخت پرتغال مقابل یونان همراه بود صحبت کرد و گفت:« برای فتح یک جام، همیشه باید کمی ستاره داشته باشی؛ چه درتیم باشگاهی و چه در تیم ملی. و من براین باورم که این همان چیزی است که ما در سالهای اخیر کم داشته ایم.من مطمئنم که اگر اتفاق خاصی نیفتد، در حالت طبیعی رکوردهای فردی متعددی را در تیم ملی پشت سرخواهم گذاشت و البته مهمترین رویایم قهرمانی در یورو یا جام جهانی با تیم ملی پرتغال است.»


او اطمینان دارد که تیم ملی کشورش در نهایت مجوز صعود به رقابت های جام جهانی 2014 را فتح خواهد کرد. این درحالی است که پرتغال در حال حاضر در رده سوم جدول مرحله گروهی و مقدماتی است و همراه با اسرائیل 7 امتیازی است و 5 امتیاز با روسیه صدرنشین این گروه فاصله دارد. رونالدو دراین باره گفت:« می دانیم که حاشیه اشتباهاتمان هربار کمتر از قبل می شود و دیگر نمی توانیم بیش از این امتیاز از دست بدهیم ولی درعین حال براین باور هستم که تیم ما از این شرایط نه چندان خوبی که در آن حضور داریم عبور خواهد کرد. در سالهای قبل از این هم ما در فازهای مقدماتی با مشکلات زیادی روبرو شده بودیم.»


ستاره  پرتغالی رئال درمورد پوشیدن پیراهن  تیم ملی کشورش گفت:« هر بار که برای تیم ملی پرتغال بازی می کنم احساس غرور و شادی زیادی دارم . بازی کردن برای تیم باشگاهی یک چیز است و بازی کردن برای تیم ملی یک حس دیگر. این  احساسات کاملا با هم متفاوت هستند. درست است که علاقه برای برد و رقابت در هر دو تیم به یک صورت است ولی زمانی که برای تیم ملی کشورمان بازی می کنیم، یک حس خاص و ویژه ای به آدم دست می دهد.»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد