اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

اخبار فوتبال ایران و جهان

این وبلاگ به اخبار و گزارش ها-تفاسیر و حاشیه های روز فوتبال ایران و دنیا می پردازد

ایمون زائد:اگر پرسپولیسی ها من را بخواهند، قطعا برمی‌گردم

مهاجم جدید آلومینیوم هرمزگان می‌گوید هدف اصلی‌اش از آمدن به لیگ ایران بازگشت به پرسپولیس است.


ایمون زاید در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور خود در آلومینیوم هرمزگان، هدفش از بازگشت به لیگ ایران و پیشنهادهایی که پیش از پیوستن به تیم بندرعباس داشت، صحبت کرد.

* مدت کوتاهی از جدایی‌ات از پرسپولیس نگذشته بود که به لیگ ایران بازگشتی.

زمانی که از پرسپولیس جدا شدم با مسئولان باشگاه توافق کردیم که در ایران در هیچ تیمی به غیر از پرسپولیس بازی نکنم اما وقتی با پیشنهاد آلومینیوم مواجه شدم و شرایط را برای بازگشت مهیا دیدم تصمیم گرفتم با مدیران باشگاه پرسپولیس صحبت کنم. به همین خاطر با رویانیان حرف زدم و او گفت که باشگاه پرسپولیس مشکلی برای حضور تو در تیم‌های دیگر ندارد. خیلی خوشحالم که دوباره به لیگ ایران برگشتم. همه تلاشم را می‌کنم که به عنوان یک مهاجم برای تیم جدیدم مفید باشم.

* در این چند وقت که تیمی نداشتی، به تو سخت گذشت؟

نه این زمان خیلی هم برای من سخت نبود. کریسمس را به خوبی پشت سر گذاشتم. اینکه از پرسپولیس جدا شدم برایم سخت بود اما الان بار دیگر به فوتبال برگشته‌ام و می‌خواهم از فوتبال لذت ببرم.

* آلومینیوم کار سختی برای ماندن در لیگ برتر دارد.

می‌دانم که آلومینیوم در شرایط سختی است اما من می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را برای آلومینیوم انجام دهم و فکر می‌کنم با چند بازی خوب و کسب چند امتیاز پیاپی وضعیت تیم در جدول بهتر می‌شود. آلومینیوم الان 20 امتیاز دارد و پرسپولیس 25 امتیاز بنابراین وضعیت تیم ما خیلی هم بد نیست. در هر صورت حضور من در آلومینیوم که الان در رتبه‌های پایینی جدول است یک چالش خوب برای من است تا بتوانم توانایی‌هایم را نشان دهم. به اینجا آمده‌ام تا بار دیگر ثابت کنم فوتبالیست خوبی هستم.

* در نیم فصل دوم علاقه‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشتی؟

اتفاقا دوست داشتم که اگر شرایط مهیا شود، به پرسپولیس برگردم اما اگر مسئولان این باشگاه من را می‌خواستند می‌گفتند برگرد و ما مشکلات مالی‌ات را حل می‌کنیم اما این اتفاق نیفتاد. حتی وقتی همسرم شنید که قرار است به لیگ ایران برگردم از من خواست به پرسپولیس بروم اما به او توضیح دادم که من را نمی‌خواهند و باید به تیم دیگری بروم. من یکشنبه بازی فولاد و آلومینیوم را در اهواز می‌بینم و همان روز به بندرعباس می‌روم تا قرارداد خود را با تیم جدیدم امضا کنم.

* شایعه شده بود در تست‌های تیم بنی‌یاس امارات رد شده‌ای.

اصلا چنین چیزی درست نیست. بعد از اینکه از پرسپولیس جدا شدم از یک تیم آمریکایی، یک تیم استرالیایی، بنی‌یاس امارات و سه تیم ایرانی صبای قم، سپاهان و آلومینیوم پیشنهاد داشتم. برای حضور در بنی‌یاس به دوبی رفتم و یکی از بازی‌های این تیم را دیدم. بازی بنی‌یاس واقعا افتضاح بود. خیلی از بازی این تیم ناامید شده بودم. بعد از بازی به مسئولان تیم گفتم که من نمی‌توانم به بنی‌یاس بیایم. با این حال نمی‌دانم چطور این خبر منتشر شده که من در تمرین‌های این تیم شرکت کرده‌ام و حتی در آن تمرین‌ها رد هم شده‌ام!

* بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟ پس از اینکه ژوزه رفت این تیم با گل‌محمدی نتایج خوبی گرفته است.

من هم بازی‌های پرسپولیس را دنبال کرده‌ام. اینکه آن‌ها الان نتایج خوبی می‌گیرند اصلا چیز عجیب و غریبی نیست. پرسپولیس امسال بازیکنان بزرگی در اختیار دارد که در ابتدای فصل هم باید این نتایج را می‌گرفت اما مشکلاتی دست به دست هم داد و باعث شد در نیم فصل اول وضعیت آنچنان که انتظار می‌رفت خوب نباشد. با این وجود من دوست داشتم با گل‌محمدی کار کنم. او مربی خوبی است. از او خوشم می‌آید. امیدوارم پرسپولیس در ادامه بازی‌هایش بتواند با همین روند ادامه دهد.

* شاید حدس زدن این موضوع چندان سخت نباشد که هدف اصلی زاید از آمدن به لیگ ایران بازگشت به پرسپولیس بوده است.

صددرصد همین طور است. دوست دارم به پرسپولیس برگردم. آن جا همه چیز خوب است. هواداران همیشه رفتار خوبی با من داشتند و هیچ وقت نمی‌توانم آن‌ها را فراموش کنم. شاید فصل بعد به پرسپولیس برگردم، شاید هم نه. کسی از آینده خبر ندارد. اگر مربی و مدیرعامل پرسپولیس من را بخواهند، قطعا برمی‌گردم. اما الان روی کارم در آلومینیوم تمرکز می‌کنم. هدف ما ماندن در لیگ و هدف من هم گلزنی برای آلومینیوم است.

* می‌دانی که میلاد میداودی هم در نیم فصل دوم از استقلال به آلومینیوم آمده است.

بله، او بازیکن خیلی خوبی است. من بازی‌هایش را دیده‌ام. می‌دانم که فصل قبل برای استقلال خوب بازی می‌کرد. خیلی خوشحالم که کنار هم هستیم. شاید کسی فکر نمی‌کرد که میلاد میداودی که فصل گذشته در آن داربی گل اول را به ما زده بود و من که در همان بازی سه گل به استقلال زدم، یک سال بعد در تیم دیگری هم‌بازی شویم. اما این فوتبال است و هیچ چیز در آن قابل پیش‌بینی نیست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد